Az alábbi fizetési módok elérhetőek jelenleg
Vásárlási információk
Az feltüntetett árak bruttó árak.
Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.
Amennyiben céges számlát kér, és nem állítja át jogi személyre, kérem a megjegyzésbe írja be a cég adószámát.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9 – 17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 10 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
Rendelés menete
Válassza ki a webshop kínálatából a megfelelő terméket és tegye be a kosárba.
A megfelelő termékek kiválasztását követően, ha nem kíván további terméket a kosárba tenni, válassza a kosár tartalmának véglegesítését. Ezt követően szükséges kitöltetni a megrendelést. A kosárba tett termékekre vonatkozóan az adásvételi szerződés Kissné Kasztner Ágnes ev. és a vevő között a vevő által kitöltött megrendelésben meghatározott adatokkal és a jelen ászf szerinti feltételekkel jön létre.
Hibás termék kicserélése
Ha az elküldött termék hibásan érkezett meg, lehetősége van, kicseréltetni.
A visszaküldés menetéhez és a visszaküldeni kívánt csomag elkészítéséhez kérjük kövesd az alábbi lépéseket:
- Lépj kapcsolatba velünk, küldj egy képet a hibásan érkezett termékről.
- Tedd vissza a hibás terméket az eredeti csomagolásában a csomagba. Zárd le a csomagot valamilyen ragasztószalaggal.
- A hibás terméket küldd vissza a címünkre.
- Ha a hibás termék visszaérkezett hozzánk, az onnantól következő 10 napon belül, elküldjük a megrendelt terméket kijavítva, szükség esetén kicserélve.
Kérjük ügyelj arra, hogy a termékeket olyan állapotban küldd vissza, amilyenben kaptad őket.